onsdag 9 januari 2013

Teamates

asså.
jag inser att mycket är nyhetens behag nu men bare with me.
behag är ju behag.
sådant man ska passa på att njuta av. om ni frågar mig.

ännu en dag har passerat.
jag har fått lite grepp om ett av de häftiga team jag ingår i.
är något så väldigt inspirerad efter dagens team-konferens.
även om jag satt mest och lyssnade och hoppades att min svampiga hjärna skulle suga åt sig åtminståne något.
och så slår det mig.
vi är ju kollegor !!
jag är en del av detta.
lilla jag.
cool.

känner mig dock inte jätte-tuff as we speak.
trött som skalman efter att mat-och-sovklockan ringt.
fortfarande.
utan överdrift.

var på väg hem.
men vände och gick ner i gymmet.
inget träningspass att skryta med.
men det blev vad det blev.
och det räckte idag.


dagens hemgång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar