lördag 24 augusti 2013

Fas 1 nya upplägget.

godmorgon.

är på väg för att köra sista benpasset (det som inte blev av igår) i fas 1. 
jag älskar att träna ben. 
jag älskar att det här upplägget verkligen suger ut allt jag har. 
(jag som alltid är hungrig har fått äta som en häst, för hungrigare än så här har jag aldrig varit)

därför är jag lite rädd just nu. 
det kommer bli tungt idag. 
jag älskar när jag är lite rädd. och peppad.
jag går igång på sånt.

det är 4 pass i veckan. 
det räcker. 
det har aldrig räckt för mig. 
jag vill gärna ha mer.
omättlig.
sedan jag var 13 (men perioder av undantag) har jag tränat mer än så. 
det är coolt. 

kroppen är cool. 
hjärnan är cool. 
utmaning. vad de än består i.
utveckling. 
coolt. 

har laddat med superfrulle.
pippi långstrump och jag.
lördag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar