måndag 15 juli 2013

Vänner

Jag längtade hem. 
Det vet ni. 
Underbart häng med dem som känner mig bäst. 
De som var där när det hände. 
Jag drabbades av rastlöshet och ångest ganska omgående. 
Det är kallt. 
Och jag vet inte riktigt hur jag ska acklimatisera mig till Skellefteå-lunken. 
Men idag känns det bättre. 
Tur det. 

Vi har gift bort en av våra bästa vänner under finfina former i Umeå. (Jag älskar ff Umeå). Gänghäng hela helgen. 
Och vackert var det. Jag älskar kärlek!! 
Och önskar mina närmaste det bästa och det mesta av den❤ 

Vi kom tillbaka i går kväll och jag lånade pappas bil, dunkade in en gammal skiva med Carola och åkte in för lite gött soffhäng med andra goda kamrater.

Idag hänger jag i viken. 
Joggade en runda i morse som blev en nära döden upplevelse. Men dog gjorde ingen och det är ju det viktiga. 
Jag har inte duschat än. Går omkring i skogen och letar hallonris med min mamma. Håret är tjorvigt. Och jag har en av mina bröders gamla luvtröjor på mig. 
Inte så fresh. Ingen bryr sig. 
Underbart. 
Vi ska åka och handla, jag duschar sen...kanske. :) 

Puss å kram 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar