söndag 17 februari 2013

bättring

jao.
mår mycket bättre.
lite snor kan jag leva med.
tror jag ska besöka gymmet idag faktiskt.
smyga igång lite.
träffa lite folk och känna peppen växa.

vilka skillnader den fysiska hälsan gör för den mentala.
igår var jag jävulskt grinig.
uttråkad. rastlös.
tillvaron var en katastrof.
jag ville skita i hela den här processen.
packa ihop och åka hem till norrlandet och mina livskamrater.

jag saknar er hela tiden.
men jag kan leva med det för det mesta.
jag vet varför jag är här. 
jag har det bra.
och det blir dessutom bättre med tid.
men i trötthet och ensamhet är det lätt att halka.
in i att känna att det är orättvist. (life is life! herregud...)
att inte få kombinera det man vill göra med platsen man vill vara.

men!
idag är jag glad. 
igen.
har dammsugat och varit ute en sväng.
allting kommer bli bra.


härligast! big love.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar