fredag 29 mars 2013

blod.

min lillebror är här.
vi har roligt.

borrar i väggar som jag sagt är betong fast det inte är det...ooops.
handlar saker. berättar saker. kollar på youtubeklipp och skrattar.

till middag försökte vi laga köttfärssås under krigiska förhållanden.
jag vet inte varför. jag har inget intresse av att laga mat.
men här gäller det att veta mest och bäst.
han har för sig konstiga saker. den lille.
som att man "ska bränna köttfärsen för att den ska smaka gott".
sen ska man "absolut inte använda paprika pulver".
ni hör ju. han är inte klok!

jag har skrattat så jag grinat tre gånger.
varav en gång var när betongborren åkte rakt genom gipset.
och lillebror åkte efter.
den andra var såklart under köttfärssås-kriget.
den tredje var när vi gick på bio och comhem reklamen gick på.
då skämdes han.
men det kanske var det roligaste jag sett.
jag har ingen tv okej. jag vet inte beredd.

mer jobb i morgon.
jaO.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar