måndag 14 januari 2013

Skit

ja vi vet. mitt tålamod är lika uselt.
om inte ännu sämre än det där lokalsinnet vi talat om.
jag blir skitarg. fast det är skitlöjligt. och jag vet om det.
såklart.

när jag kom hem efter en lång lång lång dag och ville skruva upp min nymålade hatthylla och få lite ordning på torpet så verkar det ju helt jävla skit omöjligt att få in skruvarna i samma hål som dem kom ut ur. hur nu det kan vara så?!

min verktygslåda blev kvar i norra norrland och jag har bara julklappsskruvdragaren.
som om det inte vore nog att det inte går att skruva in.
jag får inte ut skruvarna nu heller.
den klåparen som borrat hålen har borrat väldigt väldigt snett.
så nu sitter den där och liksom lutar ut från väggen och jag sitter här och är irriterad.

nu. alltså. nu. vill jag fixa det.
men det går ju inte. nej nej. det får vänta tills i morgon minsann.
vänta och vänta. vem klarar sånt?
morr. morr. morr.

inga problem. man är ju sällan sur förevigt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar