onsdag 7 maj 2014

Trött



det går över. 
det kan alltid vara värre. 
allt handlar om inställning. 
går det så går det. 

kära kamrater.
jag har efter flera år av konstigheter med mitt fysiska mående som ni känner till de flesta av er. 
tagit tag i att bokat en tid hos farbror doktorn. 
det är tusen tankar som snurrar. 
jag vet inte vad det är med det där. 
vissa går till doktorn så fort de får hosta. 
jag tycker det är jättejobbigt att söka vård. 
vill inte vara till besvär typ.
alltid varit så. 
kan räkna mina besök på vårdcentralen på en hand. 
jag vill inte vara sjuk. 
men är jag det så är jag det oavsett om jag vet om det eller inte. 
och det kanske är bättre att veta. om man kan göra något åt det. 
hoppas det inte är försent....

förmodligen ingen fara alls. 
men det är så stort och läskigt för mig. 
orimligt. 

nu kör vi. 
hälsan framför allt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar