lördag 2 mars 2013

when I'm sad. shopping helps.

tur i oturen sa min tighta budget.
visby inte har spec. mycket att erbjuda ett skofreak än föga upphetsande din sko och eurosko. 
tyvärr erbjuder internet helt andra möjligheter.
men det är omkring mina egna skruvade vanor och ovanor jag vill kretsa.

nej. 
jag vill yttra en åsikt. 
en skarp sådan.




det här. 
och allting som liknar det här
"sneakrers med kilklack"
don't do it!

såklart finns det nyanser av illa och riktigt illa

det är längesedan mitt öga sved så illa av något så kopiöst fult.
det må vara "trendigt". (vad det verkar. jag är i shock!)
men. why god why?
















sämst i klassen ser ni här.
medan dem vita från H&M på bilden ovanför är något mindre sämst kanske.
don't do it!

det är ju så man vill kräkas.
inte bara lite i munnen.
utan kaskadkräkas över varenda skohylla hållandes något liknande.

jag är ledsen om ni tycker annorlunda.
kom ihåg att vi gillar olika. det är ok.
but. when in doubt.
don't do it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar